Welkom bij de Atletiek Vereniging Haaksbergen

De Atletiek Vereniging Haaksbergen, kortweg AVH, is in 1972 opgericht en heeft tot doel de atletieksport te bevorderen. AVH beschikt over een prachtige accommodatie op loopafstand van het Assinkbos en kent een bruisend verenigingsleven. Op deze website willen wij geïnteresseerden, aspirant-leden en andere belangstellenden informeren over de mogelijkheden die wij als vereniging te bieden hebben.

Kom eens langs!

Als bestuur van de Atletiek Vereniging Haaksbergen nodigen wij u graag uit op onze accommodatie. Samen met onze trainers en vrijwilligers doen wij ons uiterste best het een ieder naar de zin te maken. Mochten er na het lezen van deze site, of ons informatieboekje, vragen of opmerkingen zijn, neemt u dan gerust contact met ons op, of proef de sfeer door eens langs te komen tijdens of na een training.

U bent van harte welkom!