Clubkleding

Voor elk lid van de AVH is er de mogelijkheid om via de club onze gave clubkleding aan te schaffen, hiernaast op de afbeeldingen een impressie. We hebben gekozen voor het merk Craft, sterke kwaliteit en een hoog draagcomfort.

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan even een mailtje naar kledingfonds@av-haaksbergen.nl. We nemen dan even contact met je op! We hebben zelf zo veel mogelijk in voorraad en anders kunnen we het bijbestellen.

Speciaal voor de pupillen en alle junioren hebben we het ruilsysteem van het kledingfonds. Voor een kleine vergoeding, €6,- per kwartaal, kun je het hele jaar door een shirt of short ruilen wanneer het niet meer past of versleten is. Je hoeft dan niets zelf aan te schaffen!

Ben je nog geen lid van het kledingfonds? Stuur dan een mailtje naar kledingfonds@av-haaksbergen.nl en we gaan het voor je regelen!

Wanneer je deelneemt aan wedstrijden is clubkleding vaak verplicht, in ieder geval voor de baanatletiek. Houd daar dus rekening mee. En natuurlijk kun je deze kleding tijdens de trainingen dragen! Heb je er extra plezier van en het geeft als trainingsgroepen een fantastische uitstraling!

Clubkleding buiten het kledingfonds is ook via de vereniging te bestellen door contact op te nemen met kledingfonds@av-haaksbergen.nl of naar ledenadministratie@av-haaksbergen.nl, ook dan wordt je verder geholpen.

Clubkleding impressie

• AVH_Singlet_Men.jpg