Lid worden: lees dit eerst!

Hartstikke leuk dat je lid wil worden van onze sportieve maar vooral ook gezellige en leuke vereniging.

Doorloop onze volledig geautomatiseerde aanmeldingsprocedure door het aanmeldingformulier onderaan deze pagina in te vullen en te versturen.

Zodra je het formulier hebt ingestuurd neemt de ledenadministratie z.s.m. contact met jou op om je lidmaatschap te bevestigen. Let op: formeel ben je dus pas lid als de ledenadministratie jouw aanmelding heeft bevestigd.

Voorwaarden en privacy verklaring

Betaling van contributie en eventueel kledingfonds vindt éénmaal per kwartaal achteraf plaats voor het afgelopen kwartaal door middel van een automatisch incasso.

In het eerste kwartaal worden tevens de bondsbijdrage en eventuele licentiekosten voor het lopende jaar in rekening gebracht.

Afmelden kan uitsluitend schriftelijk of per e-mail één maand voor het eerst volgende kwartaal en voor 1 december van het kalender jaar. Na 1 december zullen de bondscontributie + licentiekosten van het volgende jaar toch geïncasseerd worden.

Ondertekende verleent tot wederopzegging machtiging aan de penningmeester van de Atletiek Vereniging Haaksbergen om de contributie en licentiekosten af te schrijven van het bovengenoemde rekeningnummer.

De privacy verklaring van AV-Haaksbergen is te lezen in dit document.

Contributie

U kunt onze vereniging ook steunen zonder actief sport lid te zijn via het donateur lidmaatschap, wilt u wel lid zijn dan is onze contributie uit de volgende delen opgebouwd: verenigingscontributie, bondscontributie en evt. een wedstrijdlicentie.

Opmerkingen:

• Studentenkorting: in overleg met bestuur een korting van 30% op verenigingscontributie(al verwerkt in de tabel).
  • Familiekorting: elk 4e gezinslid betaalt geen verenigingscontributie.
  • Bondscontributie wordt jaarlijks in het eerste kwartaal afgeschreven en bij aanmelding wordt éénmalig €5,00 administratiekosten van de AtletiekUnie in rekening gebracht.
  • Indien u eerder in het lopende jaar een wedstrijdlicentie bij een andere vereniging hebt gehad, wordt éénmalig €12,10 overschrijvingskosten in rekening gebracht.
  • De wedstrijdlicentie wordt jaarlijks in het eerste kwartaal afgeschreven.
  • Het donateurs lidmaatschap wordt jaarlijks in het eerste kwartaal afgeschreven.
  • Het hele jaar kan de kleding vanuit het kledingfonds geruild worden.

Kosten overzicht

Onderstaande prijzen zijn vastgesteld tijdens de Algemene Ledenvergadering op 4 maart 2024.

Verenigingscontributie Per jaar Per kwartaal

Loopgroep/Bootcamp/Sportief wandelen €27,-
Studenten €27,-

Clubtenue

Voor deelname aan officiële baanwedstrijden is het clubtenue verplicht. Bekijk daarom even de pagina over onze clubkleding.

Aanmeldingsformulier