Pingelloop 2024

Datum: 03-11-2024

Op 3 november 2024, heerlijk genieten van de natuur in het natuurgebied het Lankheet. Samen met andere hardloop en wandel fanaten. Net als in 2023 geen wedstrijd maar een recreatieloop met als motto "Plezier hebben en lekker sporten".

Hardlopen

Er zijn voor de Er is een categorie indeling voor de jeugd maar ze starten tegelijk. En omdat het soms ook erg leuk kan zijn om te zien wat je tijd op jouw afstand is geweest, hebben we ook dit jaar een geautomatiseerde tijdwaarneming voor jullie opgetuigd met registratiechips.

Afstanden Recreanten 11,2 / 8,4 / 5,6 Km en de Jeugd 2,8 / 1,6 / 0,7 Km.

Sportief wandelen

Ook dit jaar bieden we weer de categorie sportief wandelen aan, wandelaars hebben soms ook de drang om hun snelheid vast te laten leggen en het is ook een leuke activiteit voor de sportief wandelaars bij AVH die ook middels een geautomatiseerde tijdwaarneming hun tijd kunnen laten vastleggen.

Afstanden Sportief wandelaars 5,6 / 2,8 Km Voor vragen kunt u e-mailen naar: pingelloop@av-haaksbergen.nl

Contact formulier

Naam: Dit veld is verplicht!
E-mail: Dit veld is verplicht!
Telefoonnummer: Dit veld is verplicht!
Wil je op de hoogte gehouden worden? Dit veld is verplicht!
Vraag/opmerking: Dit veld is verplicht!