Waarom sponsor worden?

Wij zijn met onze Atletiek Vereniging Haaksbergen binnen de gemeente één van de grotere verenigingen met een ledental van ongeveer 320 personen. Op onze baan wordt op minimaal 5 avonden, op woensdagmorgen en op de zondagochtend getraind.

U kunt onze partner worden door AVH te ondersteunen door uw bedrijfsnaam te koppelen aan onze sportieve vereniging. Dit geeft uw bedrijf een gezonde uitstraling omdat gezond bewegen helemaal past in deze tijd.

Er is een keuze te maken uit diverse mogelijkheden ons financieel dan wel in nature te ondersteunen door het tonen van uw bedrijfsnaam langs de baan of bij diverse evenementen die georganiseerd worden in de gemeente Haaksbergen.

Jaarlijks worden er naast de diverse wedstrijden op de atletiekbaan ook een aantal wedstrijden buiten de baan gehouden. Naast de wedstrijdsporters zijn er ook veel recreatieve lopers die onder leiding van een trainer één tot meerdere malen per week trainen op de baan of ergens in de mooie bos- en heiderijke omgeving van Haaksbergen. Voor deze groep worden ook diverse leuke evenementen georganiseerd zoals een jaarlijkse deelname aan een bekende loopwedstrijd in het buitenland. Tevens is er nog de Watermolenloop in januari, de Oranjeloop voor de jeugd op Koningsdag en de Pingelloop (cross) in november.

Daarnaast zet onze vereniging zich jaarlijks ook in voor een goed doel. Aan de Engelse Mijlenloop is een actie voor het Jeugdsportfonds Haaksbergen gekoppeld. Dat fonds ondersteunt sportende kinderen in gezinnen met een laag inkomen om contributies en sportbenodigdheden te betalen.

Bekijk onze sponsormogelijkheden hieronder of bekijk de sponsor flyer via de knop hieronder. Direct contact opnemen met de sponsorcommissie kan ook via h3t contactfurmulier of door te mailen naar: sponsorcommissie@av-haaksbergen.nl.

Sponsor mogelijkheden

Reclamebord langs de baan

De kosten hiervoor zijn €300 per jaar bij een contract voor 3 jaar.

Het bord dient door de sponsor ter beschikking worden gesteld

Zowel bij een bord als banier wordt uw logo geplaatst op onze web site en in onze nieuwsbrief, bovendien draait uw logo mee op ons informatiekanaal in de kantine.

Reclame-banier aan de door ons geplaatste vlaggenmasten

De kosten hiervoor zijn € 300 per jaar bij een contract voor 3 jaar.

Logo op het beeldscherm in de kantine

Deze draait tijdens en na elke training en evenement plus uw logo in de nieuwsbrief.

De kosten hiervoor bedragen € 100 per jaar.

Overig

In overleg met de sponsorcommissie en het bestuur zijn er diverse andere mogelijkheden zoals eventuele kledingsponsoring, het ter beschikking stellen van (sport- en of atletiek) artikelen in natura o.i.d.

Eventueel kunnen naast de HEM-loop ook andere evenementen gesponsord worden zoals de Watermolenloop, de Pingelloop en de Oranjeloop.

Sponsor contact formulier

Naam: Dit veld is verplicht!
E-mail: Dit veld is verplicht!
Telefoonnummer: Dit veld is verplicht!
Vraag/opmerking: Dit veld is verplicht!